czwartek, 14 marca 2019

Najgorszy podkład jaki miałam?!




Dzisiaj pod lupę bierzemy podkład ISANA young nigdy nie zwracałam na niego uwagi a miałam ochotę spróbować czegoś z tej marki oprócz szamponów i żeli pod prysznic z mojej strony będzie to, krótka i obiektywna opinia na jego temat. Zupełnie nie nadaje się do typu cery tłustej z niedoskonałościami dlaczego? Producent zaleca, że będzie nawilżał i matowił skórę, a jedynie co naprawdę robi to nawilża i to uczucie jest odczuwalne przy nałożeniu produktu odrazu. Cera jest zmatowiona ale na bardzo krótki czas, stosowałam dużo podkładów o właściwości matującej i ten efekt utrzymywał się znaczenie dłużej niż tutaj przy ISANA  nie bierzcie dosłanie tego, że wam się nie sprawdzi każdy ma inne potrzeby i oczekuje również czegoś może innego 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz